• (Android/iOS) Kitchen Scramble: Cooking Game pettused suurendavad kõike

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Kitchen Scramble: Cooking Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Kitchen Scramble: Cooking Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ pettused suurendavad kõike ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Kitchen Scramble: Cooking Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Ma just uuendasin oma mängu nüüd see ei tööta....mis annab??? See avaneb ja valin mängimiseks taseme klõpsuga, seejärel takerdub see viskiga kaussi segamisse

    Ma võitsin kolme tärniga taseme ja saavutan eesmärke, kuid see ei vii mind tasemele. Segaduses.

    Mulle värskendus ei meeldi – pausi vajutades ei saa enam tasemeretsepte vaadata. Selle asemel on need igal üksikjuhul (staarklientide jaoks kasutud) ekraani ülaosas väga väikesed. Lülitamine on nõme. Alates värskendusest läheb ekraan mõnikord tühjaks, välja arvatud südamed, mis põhjustavad minu kaotust, kui mul pole muud valikut kui tasemelt lahkuda. Samuti, kui klient saab roa, siis kuidas ma need kaotasin? Glitch.

    Minu mängus on tõrge. Minu kööginõud ja koostisained ei ole riiuli, leti ega pliidiga reas. Kas saate selle vea parandada.

    Naudin oma köögis rüselevat toiduvalmistamise mängu, ma armastan seda

    Armastan seda. Nii väljakutsuv.

    Armastan seda mängu, olen seda paar aastat mänginud, kuid tänasest hommikust ei saa ma mängu enam midagi teha ☹

    Mul on probleeme mängule juurdepääsuga. Varem saime täna teate uuendamise kohta. Alates uuele versioonile klõpsamisest ei pääse ma mängule juurde. Laadimine võtab liiga kaua aega. Palun parandage probleem.

    Ma lihtsalt armastan seda mängu väga stimuleerivat

    Kitchen Scramble: Cooking Game จำลองสถานการณ์ ssx

    Kitchen Scramble: Cooking Game Simulator cxe

    Ma olen sellega mänginud umbes, ma arvan, et 5 või 6 aastat. Ma armastan seda mängu, olen praegu tasemel 473, kuid ma ei saa jätkata, kui ma mängin mängu tasemel 473 lõputu mängu laadimine... palun parandage see, ma loodan, et lahendate selle probleemi... tänan sina!

    VÄRSKENDUS SELLE ÜLEVAADE KOHTA 15./21. NOVEMBER.....Pidin kasutama oma köögiraha, et linnast välja kolida, sest ma ei jõudnud müntide arvuni ja olen ikka ja jälle mänginud samal tasemel. . nii et ma kasutasin 25 sularaha, et kolida ja sealt linnast välja pääseda... nüüd olen uuel esimesel tasemel .. ja nagu eelmisel tasemel, on väljamaksed väikesed ja mul on tunne, et jään sellele tasemele kinni. samuti.. ja selle mängu tugimeeskond pole ikka veel minuga ühendust saanud ja sellest on kolm nädalat möödas... kui tahad pettuda, siis see on see mäng, mida mängida.. ma ei soovitaks seda mängu keegi... VÄRSKENDUS SELLE ARVESTUSE KOHTA... 10./21. NOVEMBER... ma ei tea, miks te käsite inimestel tugimeeskonnale pilet esitada... on möödunud üle kahe nädala ja ma pole sellest midagi kuulnud neid... ma kirjutan iga päev ja ikka mitte midagi... ja iga kord, kui olete uuenduse teinud, arvan ma androidide jaoks... arvuti versioon on kohutav, ei saa tasemetelt liikuda, kuna mängu väljamaksed on eelõhtul n veel hullem... isegi ülesandega.. need on madalad väljamaksed ja jootrahad... ma mängin paar korda ja loobun, sest olen pettunud.. olen pidanud kasutama Kitchen Scramble'i raha, mida olen kaks korda kogunud, et kolida tasemetelt, kus nad ootavad, et ma kliente teenin.. valmistage teatud roogadele... hankige 4800 münti ja ärge kaotage kahte klienti... võimatu.. parandage juba mäng.. see mäng on masendav ja mitte lõbus.. ärge võtke minu nõuannet arvesse. Mängi seda. Ma olen kauaaegne mängija, kui ma esimest korda alustasin, oli nii lõbus, kuid nüüd jääte tasemele kinni, sest kliendid ei maksa piisavalt, et saaksite edasi liikuda. selle arvustuse kirjutamine on loll. Ja nad teevad seda nii, et olete nii pettunud, et peate edasiliikumiseks kasutama päris raha, kasutades veel 3 klienti. Olen varem selle ostnud, kuid mõistsin siis, et see on see, mida nad tahavad, et paneksite oma raskelt teenitud raha nende mängu.. Ja kui kaebate mängu üle, kästakse teil pilet esitada. Nende tugipersonal pöördub tagasi sind, kui nad seda soovivad... nad ei paku mingit lahendust .. nad süüdistavad seda, kuidas sa mängid ja toetavad nende meeskonda.. nad käsivad sul jätkata mängimist, et taset ületada, ja pakuvad mõnikord abiks tasuta asju .. jah.. vaadake, mida kulutatakse ära samal tasemel ja te ei saa midagi... olen üks paljudest seda mängu mängivatest, kes on köögis scramble'i fännilehel väljendanud, kui masendav see mäng paljude probleemide puhul on neid on.. aga popi inimesed ei tee midagi mängu paremaks muutmiseks ega anna labaseid vastuseid... ja on väga kurb, et minuga nii käitutakse... ma olen mänginud juba aastaid.. ja miks mitte. t ma lihtsalt lõpetan mängimise .. selle põhjuseks on see põhjus.. aastaid mängimine... kujunda end ja paranda mängu.

    Mäng on pärast viimast värskendust mängimatu. Valge ekraan püsib ka mängu desinstallimisel ja uuesti installimisel.

    See mäng on fantastiline ja popreach tugi on PARIM! Minu eilses mängus on midagi valesti, seega võtan ühendust toega. Nad reageerivad väga kiiresti ja lahendavad probleemi heal viisil! Aitäh PopReach!

    Värskendus: kõik töötab nii nagu peab, täname ülikiire vastuse eest! Värskendasin just seda rakendust ja nüüd ei avane see isegi minu tasemele, vaid jätkab pöörlemist. Olen isegi oma tahvelarvuti taaskäivitanud. Pole õnne. Väga pettunud, mulle meeldis seda mängida.

    nii et pärast seda, kui arvatavasti poolteist aastat pole uusi tasemeid mängida, loovad nad iga 4 päeva järel minimängu, mis on ainus põhjus, miks ma rakenduse avan. kuid nüüd, selle uue värskendusega, ei saa ma isegi enam mängida, kui ma just taseme mängimiseks žetoone ei osta. see rakendus muudab mängijate jaoks mängimise jätkamise aina raskemaks. on naeruväärne eeldada, et inimesed, kes soovivad mängida oma lõbuks, peavad ostma žetoonid, et tegelikult mängida.

    Ma armastan seda mängu, mida olen mänginud 4 aastat, kuid nüüd küsivad nad seadmete eest palju raha 350 000, 100 000 saamiseks kulub väga kaua aega, nii et ma lihtsalt otsin mängimiseks teise mängu, mis on odavam

    Pärast viimast värskendust on mäng kinni... Ma ei saa siseneda ühelegi tasemele

    Kas uus värskendus nüüd, mäng ei laadita.

    See on väga hea mäng. Olen aastaid mänginud palju kokandusmänge, need on head, lihtsalt laadimisprobleem väärib nelja, see pole liiga keeruline, see pole minu karpaalkanali jaoks raske ja mu ph-ekraanid ei põksa, tahaks tõesti anda 5 ja Ma saan ikkagi, kui probleem on lahendatud, tänan poisid

    Olen seda mängu aastaid mänginud ja mulle see meeldib. Kuid pärast uue värskenduse installimist jookseb see kokku, kaotan oma tarvikud ja selle mängimine muutub tüütuks. Palun paranda!

    Otsin abi... Olen juba lõpetanud taseme 505, kuid mingil põhjusel blokeerisin endiselt taseme 506... kas eesmärk, mille pean täitma, et jätkata? Ette tänades

    Ma tõesti armastan seda mängu, kuid mõned tasemed tunduvad võimatud ilma spetsiaalsete esemeteta

    Kitchen Scramble: Cooking Game จำลองสถานการณ์ ssx

    Mulle meeldib seda mängu mängida. See võib aga olla väga masendav, kuna see jookseb keset mängimist kokku, eriti kui vajutate pausi, et kontrollida, kuidas esemet valmistada. Mulle meeldib väljakutse, mis annab teile võimaluse saada raha, ilma et peaksite seda tegelikult ostma. Kuid minu suurim häda on see, et ma ei saa edeneda, sest Chef Academy 3 puhver läheb lihtsalt ringi. Panin pileti sisse ja tegin nagu soovitatud, aga ikka ei tööta. Tõesti tüütu!!

    Olen seda mängu mänginud 5 aastat ja mulle meeldib see!!! Ma lihtsalt vihkan, kui ma saan uue telefoni, kuigi login sisse e-postiga, alustab see mind ikka uuesti.

    Kitchen Scramble: Cooking Game จำลองสถานการณ์ ssx

    Miks öelda mulle, et ma pean serveerima teatud arvu roogi ja siis keegi ei telli seda

    Ma armastan seda mängu, kuid mõnikord see hangub keset mängu, mis põhjustab müntide ja võimendite kadu. Üldiselt hea mäng

    Nad tahavad teie raha! See mäng on ülilõbus ja peaaegu sõltuvust tekitav ning väga hästi tehtud. Kuid mida rohkem te tasemetel edasi jõuate, seda keerulisemaks muutub nende läbimine (peaaegu võimatu) ilma tegelikku $$$ kulutamata "täiustatud" köögiseadmete uuendamiseks, mis aitab teie tulemust tõsta. Selline rahapettus ja see on väga ilmne. Ma arvan, et rohkem inimesi mängiks seda mängu, kui nad ei üritaks nii salakaval olla.

    Värskendage, taaskäivitage jne jne jne. Ikka on probleeme alustamisega. Olen valmis selle mängimise lõpetama.

    Olen JÄLLE pettunud....tasemel 1050 ülesanded enam ei värskenda, vaid jäävad tabaluku märgi juurde. Pärast mängu desinstallimist ja uuesti installimist lootuses, et probleem laheneb, seda ei juhtunud ja selle tulemusena kaotasin kogu oma Köögi raha!!!!

    Mul on mänguga probleeme. Pärast värskendust on pealkirjade järel tühi valge ekraan.

    Ostis sularaha ja pole seda kunagi saanud.

    Kitchen Scramble: Cooking Game Simulator cxe

    Armasta seda mängu. Kuid seadmete hind on muutnud mängu nauditavaks, kuna 450 000 mündi kogumine võtab nii kaua aega. Ja siis on teil vaja 2 või 3 seadet tasemel 450 000. See on naeruväärne. Nii et desinstallige see kohe. Ei kuluta kuid, et kõiki neid münte kätte saada.

    Ma tegin seda, mida sa palusid mul teha ja ikka ei midagi, nii et pidin eemaldama ja nüüd olen tagasi alguses, see ei tohiks kunagi olla

    Armastan seda mängu, kuid tegin just oma s21 värskenduse (27.10.21) ja nüüd, kui puudutan mängimiseks taset, näen lihtsalt kausi ja spaatli ikooni, mis pöörleb ja pöörleb ning see ei laadi kunagi. Proovisin telefoni taaskäivitada ja ei õnnestunud!

    Ma ei saa mängu siseneda, see laeb pidevalt uue aasta värskenduse ekraanil, sellest on möödunud 3 päeva

    Ma armastan mängu, kuid ei suuda ületada 300. taset. See lööb teid rakendusest välja. Olen rakenduse kaks korda uuesti installinud ja alustanud algusest, kuid mõlemal korral on sama probleem

    Uusimas versioonis tuleb tõrked veel parandada. Mäng ei laadi ikka veel ja minu arvustus eemaldatakse pidevalt!!! Parandage lihtsalt vead, et saaksime uuesti mängida!!! Nüüd ei laadita pühade värskendust!!! Iga kord, kui uus värskendus tuleb, seda ei laadita.

    Sain uue seadme ja kui ma Facebookiga sisse logisin, oli kogu raha, mis mul oli, kadunud ning 300 ja mõned veidrad toidukaubad olid samuti kadunud. Te peate selle parandama. Ma tahan oma 121 sularaha tagasi ja toidukaubad tagasi. Uskumatu

    Liiga palju sümboolseid preemiaid (üsna kasutu) ja vähe dollaripreemiaid. Auhinnad vaid 1 dollari eest pärast pikka mängimist on naeruväärsed, miski pole 1 dollar. Mäng hangub spetsiaalselt mängu alguses, nii et kui kell tiksub, koputate ettekandjat ja ta ei liigu. Samuti võite mängu võita ja veok ei liigu. Hoides teid samal tasemel, loodan ma arvan, et maksate võidu eest $ $ $, selle asemel, et oma võitude premeerida.

    selle laadimine võtab liiga palju aega, sellest mängust tüdinenud, andsin kõigepealt 5 tärni, kuid nüüd, kui nägin mängu hetkeseisu, vähendasin ühe tärnini. Laadimine võtab tunde.

    See on minu lemmik kokandusmäng aastast 2014, kuni praeguseni mängin seda mängu endiselt. Kuni see juhtus mõnda aega tagasi, ei saa rakendust avada, see ütleb, et ma ei saa Interneti-ühendust luua, kuid mul on ühendus, miks see juhtub, ma jätkan desinstallimist ja installimist, miski ei muutu, ma ei saa mängida! Olen tasemel 300+ ja naudin seda endiselt, palun öelge mulle, mida teha, ma annan talle puhata, loodan, et homme saan mängimist jätkata.

    Brick Classic - Brick Game Пъзели qbxr

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :